5 maja 2021 Autor Piotr Wyłączono

Zobacz jak naprawiamy uszkodzone zwrotnice. Szokujące, to da się naprawić.

 
 
 
 Chcesz naprawić uszkodzoną zwrotnice lub piastę? Jeśli tu dotarłeś to znak, że masz problem z wyciekiem oleju po stronie zwrotnicy. Olej z przekładni planetarnej może wydostawać się na zewnątrz trzema drogami. 
Czy to w koparkach czy koparko-ładowarkach jak i w ciągnikach rolniczych wyciek oleju może odbywać się poprzez uszczelniacz na półosi krótkiej, uszczelniacz kasetowy współpracujący z piastą oraz o-ring, który znajduje się pomiędzy obudową piasty 
 a piastą. Jak poznać który uszczelniacz mamy uszkodzony? Może dla nie których to banalne, ale nie dla wszystkich, bo często te pytania są nam zadawane. Jeśli zabrudzenie występuje pomiędzy mostem a zwrotnicą to musimy się przyjrzeć uszczelnieniom na półosiach napędowych. Jeśli zabrudzenie olejem jest widoczne na feldze koła to mamy 
 do czynienia z uszczelnieniem piasty, a dokładnie z uszczelnieniem kasetowym. Zazwyczaj wystarczy po latach eksploatacji wymienić zużyty uszczelniacz i sprawa załatwiona. Jednak życie często pisze własne scenariusze i sama wymiana może być już spóźniona 
 bo w międzyczasie uszkodziła się nam bieżnia w zwrotnicy, na której nasz uszczelniacz kasetowy miał być osadzony. I teraz ... dzwonimy do sklepu i ... cena szok! Zazwyczaj tania zwrotnica nie jest, mało tego często i gęsto okazuje się, że jest już nie produkowana. W większości przypadków taka zwrotnica może być naprawiona. Zależy to głównie od jej budowy, konstrukcji oraz wymiarów współpracujących elementów. Są to elementy nie spawalne lub trudno spawalne. I tu przestroga, jeśli dowiedziałeś się w sklepie lub u dilera, że element jest już nie dostępny to pochopnie nie naprawiaj tego samodzielnie, jeśli nie robiłeś tego wcześniej, bo możesz zaprzepaścić możliwość naprawy tego elementu na zawsze, a ewentualny koszt dorobienia całego elementu będzie niewiarygodnie drogi. Wiemy coś o tym, bo często się z tym spotykamy. Więc proponujemy abyś wziął telefon zrobił zdjęcia zniszczonego elementu czy to zwrotnicy czy mostu napędowego, wybrał numer do Michała 606 634 847 i przedstawił mu problem. Michał dokładnie przedstawi i możliwości oraz koszty takowej naprawy włącznie z całą operacją logistyki, jeśli jesteś z dalszych części kraju. Jeśli nasza oferta będzie dla Ciebie atrakcyjna to zwrotnica, piasta koła czy belka mostu zostanie naprawiona a Twój problem zostanie rozwiązany. Jeśli chcesz przyjechać osobiście, to zapraszamy w godzinach pracy:  
Poniedziałek
08:00 – 16:00
Wtorek
08:00 – 16:00
środa
08:00 – 16:00
Czwartek
08:00 – 16:00
Piątek
08:00 – 16:00
Sobota
Closed
Niedziela
Closed

Jeśli natomiast potrzebujesz nowe uszczelnienia zobacz naszą ofertę : https://czescicase.pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=uszczelniacz+kasetowy&submit_search=

A może przy okazji zmiany uszczelnienia zauważyłeś że masz luzy na sworzniach zwrotnic lub co więcej gniazda łożysk już dawno się rozkalibrowały? Też możemy pomóc. Zobacz jak naprawiamy mosty https://www.caseczesci.pl/most-z-ciagnika-rolniczego-zetor-regeneracja/